Сайт Відділу документів з мистецтва є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
14.08.2017 13:15

Молодіжне дозвілля
Суботній спекотний день не став на заваді хлопцям і дівчатам з громадської організації «Арктур...

09.08.2017 06:56

Календарно-обрядовий цикл серпня
Всім, кому дороге минуле нашого народу, його прадавні корені, нагадуємо, що серпень багатий на свята...

07.08.2017 10:38

Незгасна зоря Софії Ротару
7 серпня виповнюється 70 років від дня народження української естрадної співачки молдовського походження,...


Гість | Увійти
Версія для друку

Берегова, Олена Миколаївна. Культура та комунікація: дискурси культуротворення в Україні XXI ст. : монографія / Олена Берегова ; ред. О. І. Зінченко. - К. : Ін-т культурології Акад. мистец. України, 2009. - 175 с. : табл., схем.

ЗМІСТ
Переднє слово
Від автора
Розділ перший
Комунікація як предмет культурологічної рефлексії
Поняття комунікації в еволюційній проекції
Розвиток уявлень про комунікацію: від античності до сучасності
Основні поняття аналізу комунікаційних процесів
Філософські концепції комунікації М. Бахтіна, К. Ясперса, М. Бубера, Ю. Габермаса, Г. Щедровицького та ін.
Інформаційно-технічний та лінгвістичний підходи до комунікації
Поняття культури в комунікаційному аспекті
Антропологічний, функціональний, галузевий та інші підходи до визначення поняття культури
Концепції й теорії культурної комунікації в XX столітті
Методологічні аспекти аналізу комунікаційних процесів у культурі
Про деякі особливості аналізу знакових систем у культурі
Вплив концепцій В. Гумбольдта та Ф. Соссюра на розвиток теорії комунікації
Роль тексту в комунікаційних процесах: між дискурсом та інтерпретацією
Розділ другий
Соціокультурна система "влада - громадськість" у дискурсі інтерактивності
Парадигма відносин "влада - громадськість"
Концепції влади Н. Лумана, М. Вебера, Н. Вінера, Ю. Габермаса та поняття політичної комунікації
Зворотний зв'язок у суспільствах із демократичними та антидемократичними режимами
Зв'язки з громадськістю в системі державного управління
Управління процесом зв'язків з громадськістю
Використання засобів масової комунікації у зв'язках  з громадськістю
 

Вхід