Сайт Відділу документів з мистецтва є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
23.05.2019 09:03

Європа в об’єктиві
Наближається літо – пора подорожей... Чому ж нам так подобається подорожувати? Напевно, тому, що...

22.05.2019 10:02

«Краса навколо»
Мистецтво вишивки сьогодні живе, розвивається, збагачується новими аспектами. ЇЇ різноманітність по-справжньому...

21.05.2019 10:13

«Українська Хата» у Великій Олександрівці
Незважаючи на величезні ями на дорозі, які перешкоджали пересуванню автотранспорту, ми все ж таки мали...


Гість | Увійти
Версія для друку

Берегова, Олена Миколаївна. Культура та комунікація: дискурси культуротворення в Україні XXI ст. : монографія / Олена Берегова ; ред. О. І. Зінченко. - К. : Ін-т культурології Акад. мистец. України, 2009. - 175 с. : табл., схем.

ЗМІСТ
Переднє слово
Від автора
Розділ перший
Комунікація як предмет культурологічної рефлексії
Поняття комунікації в еволюційній проекції
Розвиток уявлень про комунікацію: від античності до сучасності
Основні поняття аналізу комунікаційних процесів
Філософські концепції комунікації М. Бахтіна, К. Ясперса, М. Бубера, Ю. Габермаса, Г. Щедровицького та ін.
Інформаційно-технічний та лінгвістичний підходи до комунікації
Поняття культури в комунікаційному аспекті
Антропологічний, функціональний, галузевий та інші підходи до визначення поняття культури
Концепції й теорії культурної комунікації в XX столітті
Методологічні аспекти аналізу комунікаційних процесів у культурі
Про деякі особливості аналізу знакових систем у культурі
Вплив концепцій В. Гумбольдта та Ф. Соссюра на розвиток теорії комунікації
Роль тексту в комунікаційних процесах: між дискурсом та інтерпретацією
Розділ другий
Соціокультурна система "влада - громадськість" у дискурсі інтерактивності
Парадигма відносин "влада - громадськість"
Концепції влади Н. Лумана, М. Вебера, Н. Вінера, Ю. Габермаса та поняття політичної комунікації
Зворотний зв'язок у суспільствах із демократичними та антидемократичними режимами
Зв'язки з громадськістю в системі державного управління
Управління процесом зв'язків з громадськістю
Використання засобів масової комунікації у зв'язках  з громадськістю
 

Вхід