Сайт Відділу документів з мистецтва є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
22.04.2019 11:40

Великодній кошик
Найвищою вершиною весняної радості є свято Великодня, яке опановує своєю величністю всіх – від...

22.04.2019 06:44

Мистецтво надає крила
У житті людей творчість займає важливе місце. Адже саме завдяки їй людина може проявити свої здібності,...

18.04.2019 06:50

Сольний концерт Дарини Бянової. Вперше у Гончарівці
Багато хто з дитинства навчається грі на різних інструментах, відвідуючи музичні школи. Але далеко не...


Гість | Увійти
Версія для друку

 

Український театр XX століття. Антологія вистав [Текст] / А. Г. Баканурський [та ін.] ; за заг. ред. М. Гринишиної ; Нац. акад. мистец. України, Ін-т пробл. сучас. мистец. - К. : Фенікс, 2012. - 942, [1], XVI с. : кольор. ілюстр., фотогр.

Фундаментальне видання “Український театр ХХ століття: Антологія вистав” доповнює і деяким чином продовжує “Нариси з історії театрального мистецтва України ХХ ст.”, підготовлені відділом театру та музичної культури ІПСМ НАМ України (К., 2006). Праця є безпрецедентним за формою та обсягом представленого матеріалу зібранням театрознавчих “портретів” вистав театрів України ХХ — початку ХХІ ст.
Розраховане на широке коло читачів: від спеціалістів з фаху до всіх тих, кого цікавить історія театру та сучасна театральна практика в Україні. Воно також придатне для використання в якості навчального посібника з курсу історії вітчизняного сценічного мистецтва у спеціалізованих вузах.
Ми пропонуємо вам звернути увагу на розділ “Т. Шевченко “Гайдамаки””, де описується сценічна доля Шевченкових творів та вистава “Гайдамаки”, поставлена на сцені Першого театру Української Радянської Республіки ім. Т. Шевченка (1920).

Зміст

Вступ
Розділ перший
УКРАЇНСЬКИЙ ТЕАТР 1900-х НА ШЛЯХАХ ОНОВЛЕННЯ ПАРАДИГМИ «ПСИХОЛОГІЧНОГО РЕАЛІЗМУ»
Розділ другий
УКРАЇНСЬКИЙ ТЕАТР 1910-1930-х: ВІД ІНТЕНЦІЙ МОДЕРНУ ДО УТВЕРДЖЕННЯ «СОЦІАЛІСТИЧНОГО РЕАЛІЗМУ»
В. Винниченко. «Чорна Пантера і Білий Медвідь»
Ф. Грільпарцер. «Горе брехунові»
Софокл. «Едіп-цар»
Т. Шевченко. «Гайдамаки»
В. Шекспір. «Макбет»
М. Кропивницький. «Пошились у дурні»
Г. Кайзер. «Газ»
Е. Сінклер. «Джіммі Хіггінс»
І. Еренбург. «Універсальний некрополь»
А. Луначарський. «Полум'ярі»
П. Меріме. «Жакерія»
М. Гоголь. «Вій»
М. Старицький. «За двома зайцями»
В. Гюго. «Собор Паризької Богоматері»
В. Шекспір. «Отелло»
В. Ярошенко. «Шпана»
І. Дніпровський. «Яблуневий полон»
І. Бабель. «Захід»
М. Куліш. «Народний Малахій»
М. Куліш. «МинаМазайло»
І. Микитенко. «Диктатура»
М. Куліш. «Маклена Граса»
М. Кропивницький. «Дай серцю волю, заведе в неволю»
Г. Лужницький. «Голгота»
М. Горький. «Останні»
І. Франко. «Украдене щастя»
О. Корнійчук. «В степах України»
Шолом-Алейхем. «Тевьє — молочник» Г. Горін. (за Шолом-Алейхемом) «Тевьє — Тевель»
В. Шекспір. «Віндзорські кумасі»
В. Шекспір. «Багато галасу даремно»
М. Старицький. «Талан»
Розділ третій
УКРАЇНСЬКИЙ ТЕАТР 1940-1980-х: ВІД УТВЕРДЖЕННЯ ДО КРИЗИ «СОЦІАЛІСТИЧНОГО РЕАЛІЗМУ»
Розділ четвертий
УКРАЇНСЬКИЙ ТЕАТР 1990-2000-х: У ПОШУКАХ СУЧАСНОЇ МОДЕЛІ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ
АВТОРИ

Вхід