Сайт Відділу документів з мистецтва є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
22.06.2017 08:46

Молодіжна тусовка в бібліотеці
Все частіше по вихідним дням у нас збирається молодь, адже затишна атмосфера бібліотеки дуже сприяє...

21.06.2017 09:00

Презентація виставки Ольги Соколенко
На ІІ поверсі бібліотеки відкрилася експозиція пейзажів Ольги Соколенко під назвою «Вулиці рідного...

14.06.2017 08:00

Арт-десант Федорівської ЗОШ
Школярі Федорівської ЗОШ вперше приїхали до нас в бібліотеку. Дізнались про розважальні заходи з позитивних...


Гість | Увійти
Версія для друку

Ми щодня спілкуємося – телефо­нуємо один одному, відправляємо SМS-повідомлення, листуємося елек­тронною поштою. Намагаємося вкласти в електронні рядки емоційність: зди­вованість ):-о, переживання (:-(, радощі :-), надію ):-), кохання :-*). І забуваємо, що зовсім недавно перегля­дали листівки, отримані особисто, скла­дали віршовані рядки для привітання коханої людини, сумлінно вибирали листівки для вітання зі святом і не за­бували вчасно надсилати. Минає час, і в нашому особистому спілкуванні традиційні листівки використовуються порівняно рідше. Натомість, псевдо-заміна прийшла із SМS- та електронни­ми листівками, надісланими зі «все­світнього павутиння». Але, на щастя, є ще ділове спілкування, коли бізнес-партнери обмінюються сувенірами-привітаннями або запрошеннями саме у вигляді сфальцьованого аркуша паперу різноманітної форми та змісту.

Таким чином, подальший перелік всіх видів листівок за жанром можна поділити на: приватні та корпоративні. Листівки приватного призначення поділяються на три великі групи: ві­тальні, релігійні, інформаційно-зобра­жувальні та жартівливі.

Вітальні – найбільша група ли­стівок за обсягом накладів. Адже найповажніша причина для адресування листівки – це при­вітання. Необмеженою є кількість назв для вітальної листівки. Від корот­кої «Вітаю!» до віршованої «Ой, радуй­ся, земле, син Божий народився!».

Релігійні – окрема група листівок релігійного характеру. Ілюструють біблійні сюжети, а також тематику ін­ших віросповідань. Містять зображен­ня визначних постатей – духовних наставників людства.

Інформаційно-зображальні – міс­тять конкретний малюнок із роз'ясню­вальним підписом. Наприклад: твори мистецтва, історичні та сучасні пам'ятки (місто-вулиця-будинок); елементи рослинного або тва­ринного світу; зображення кулінарних виробів та рецепти тощо. Ця група листівок може використо­вуватися і як вітальна з інформацій­ним змістом: «Вітання зі Львова!», «Україно, моя рідна!» тощо.

Жартівливі — різноманітні за зміс­том, об'єднані лише стилем подан­ня інформації – як ілюстративним, так і текстовим. Складають не­велику частку від загальної кількості, але користуються чималим попитом. Часто несуть зміст вітання з жартом.

Корпоративні листівки виконують поряд з іншим маркетингову функцію. Приводом для привітання може бути як офіційне державне свято, так і ювілей компанії, перемога в конкурсі, призна­чення на нову посаду, рекламне повідомлення або запрошення. Листів­ка повинна відповідати статусу ком­панії, виглядати стильно та оригінально. Вдало виконана листівка може бути візитною карткою компанії, відігра­вати велику роль у впровадженні фірми на новий ступінь ділових відносин.

Корпоративні листівки поділяють на вітальні, інформаційні та рекламні. При цьому і вітальні, й інформаційні також набувають рекламного значення, адже звертають увагу на ту чи іншу компанію. (На відміну від дорогої реклами або коштовних подарунків – це значно дешевше.) Саме ексклю­зивні листівки є частиною корпоратив­ної культури фірм та компаній, а також надають великі можливості для реалі­зації творчих фантазій дизайнерів та технологів сучасних поліграфічних підприємств. Серед таких листівок трапляються справді вишукані твори мистецтва.

Корпоративні вітальні – передусім виконують функцію ідентифікації фірми, далі – наприклад, привітання із най­важливішими святами – в Україні це, як правило, Різдво та Великдень.

Інформаційні – найчастіше вико­нують роль запрошень та повідомлень.

Рекламні – це пропозиції, послуги, прайс-листи від певних фірм та орга­нізацій, оформлені у привабливому для споживача вигляді.

Найгарніші, яскраві за дизайном листівки від коханих чи близьких людей зберігаються в наших оселях на довгі роки, нагадують нам про ту чи іншу особу або подію і стають невід'ємними частинками нашого духовного буття.

Вхід