Херсонський клуб настільної рольової гри «Dungeon & Dragons» бажає поділитися враженнями та досвідом!
Події пригодницького модулю «Уламки Ворожнечі» відбуваються у Тріусі – фантастичному світі, що населений різноманітними расами: мужніми людьми, войовничими орками, трудящими дварфами і гномами, елегантними ельфами та іншими расами, що населяють Великий Материк.
Наші герої – це досвідчені шукачі пригод, які вже відрекомендували себе у боротьбі за справедливість на території Королівства Арстед.
Так званий «Арстедський конфлікт» завершився припиненням громадянської війни і установленням миру на території Королівства.
Після цих подій наші герої не бачилися цілих 10 років. З того часу минуло не мало часу і багато що змінилося у світі:
- Племена Орків об’єдналися в єдиний військово-політичний союз.
- Жерці різних конфесій пророкують настання кінця світу.
- Різноманітні організації та общини намагаються здобути вплив у різних державах для реалізації своїх планів та інтересів.
- Половина земель незалежної Республіки Фрайбург перетворилася у Прокляті землі – притулок для живих мерців, вампірів, демонів та іншої нечистої сили.
А також інші події, які поступово похитують мир та спокій у світі Тріусу.
Світ занадто роздроблений для того, щоб об’єднатися і вирішити такі глобальні проблеми. Проте є ті небайдужі, які готові постати проти долі та проявити силу і стриманість за ідеали добра, миру та справедливості!
Цього разу пригоди почалися з таємної зустрічі, під час якої наші герої дізналися про взаємний зв’язок багатьох подій із появою дивних людей-напівдемонів у чорному одязі. Подейкують, що ці «люди» виконують темну волю верховного Демона Інферія, який бажає підкорити собі Тріус.
Щоб знайти перші зачіпки, шукачам пригод довелося відправитися до міста Фрайбург. За довгий час перебування групі героїв вдалося зірвати деякі плани місцевих фанатиків, а також впіймати перший слід віроломних послідовників Верховного Демона.
Однак несподівано для них, їм прийшло прохання про допомогу. Величезна армія Орків рушає до Околиць ельфійської цитаделі Халдир, в якій мешкають тисячі мирних жителів.
Для того щоб протистояти величезній Орді, герої заручилися підтримкою сильних союзників – чародіїв, дварфських найманців та їхнього старого друга Барда, що кожного разу оспівує подвиги героїв.
І ось зараз вони готуються до бою під старою фортецею Каер – Окулус, аби протистояти силам зла в ім’я честі, справедливості та миру!
Гравці, у ролі тих самих героїв, отримують море емоцій та вражень під час гри. Ось що вони кажуть:
«Сюжет гри включає у себе: політичні інтриги, запеклі збройні конфлікти, релігійні мотиви й навіть елементи еротики. Що ще потрібно для веселощів? Відмінний спосіб розкріпачити інтроверта й одночасно зарядити екстраверта…»
«Свобода вибору в своїх діях і власний невеликий шанс на неймовірний результат – ось що надихає на перечитування правил і складання планів. Особливо цікаво це робити в групі. Просто обожнюю створювати нових персонажів, скоро картотеку заведу та в музеї буду показувати: – так, так – тут тіфлінг, так тут і ельф, (не плутайте з напівельфом...). Описати всі почуття, які переживаєш, складно. Потрібно самому спробувати з хорошим майстром…»
Як Майстер Підземелля, можу сказати, що під час гри виникає особлива атмосфера, під впливом якої група майже незнайомих людей здатна перетворитися на справжню команду. Кожен член групи робить свій внесок в історію, створюючи яскраву та незабутню пригоду. Покращує обстановку автентичний музичний супровід та обов’язкова перерва на чай.
Владислав САВИЦЬКИЙ